18 תשובות
זה אומר שאת רוצה למזער נזקים.
^^אל תדאגי אף אחד לא יעשה לך כלום (:
אם היית מתחננת יכול להיות שהוא היה מסכים, שלא תביני אותי לא נכון לא בעד פדופיליה אבל הכרתי פדופילים והם בכלל מאוד רגישים לילדים, הם לא רק נמשכים מינית הם ליטרלי אוהבים ילדים בכל מעודם ואת האישיות שלהם. רוב הסיכויים שהם כן יכבדו בקשה כזו ואך ורק הסטייה הלא חוקית שלהם בחברה אילצה אותם להגיע למצב של אונס בשל איסור מימוש, מעטים כל כך. רובם מתנזרים ממין יותר מ40 שנה רק כדי לא לפגוע בילדים והרגשות אשמה שורפים אותם והפחד הכי גדול שלהם זה להגיע למצב כזה, אז תפסיקו לפזר סטיגמות שאתם לא יודעים^
אנונימית
שואל השאלה:
כן אה בואו פשוט נקווה שאף פדו*יל לא יעשה לי כלום
כן אה בואו פשוט נקווה שאף פדו*יל לא יעשה לי כלום
אנונימית
אני מניח שלא יהיה לא אכפת מהבקשות שלך מלחתחילה
זה מחשבות מקלחת כאלה כולם חושבים לפעמים
זה מחשבות מקלחת כאלה כולם חושבים לפעמים
לא זה גיל ההתבגרות
מחשבות random
מחשבות random
שואל השאלה:
החוק שנוצר בשביל למנוע פדופילה הוא הגיוני מאוד, עצם העניין של לקיים יחסים עם ילדים קטנים מאוד לרוב מתחת לגיל נעורים הוא אבסורדי וטראומטי לאותם ילדים החברה עוצרת את זה ובשקט יש להם סטייה ואין מה לעשות שהם לא יכולים לממש אותה אז לא אכפת לי אם זה קשה להם שישלטו בעצמם.
החוק שנוצר בשביל למנוע פדופילה הוא הגיוני מאוד, עצם העניין של לקיים יחסים עם ילדים קטנים מאוד לרוב מתחת לגיל נעורים הוא אבסורדי וטראומטי לאותם ילדים החברה עוצרת את זה ובשקט יש להם סטייה ואין מה לעשות שהם לא יכולים לממש אותה אז לא אכפת לי אם זה קשה להם שישלטו בעצמם.
אנונימית
ומה הקשר לחוק איפה שמעת אותי מתירה אונס צטטי לי, אל תכניסי לי מילים לפה.
אנונימית
זה בדיוק מה שעשיתי.
אנונימית
שואל השאלה:
ואיך בדיוק הם בדיוק אנשים מוסרים שלא עושים כלום לילד הם פ*קינג אונס*ם ילדים קטנים מה הקשר לחברה זה ךא מצדיק כלום
ואיך בדיוק הם בדיוק אנשים מוסרים שלא עושים כלום לילד הם פ*קינג אונס*ם ילדים קטנים מה הקשר לחברה זה ךא מצדיק כלום
אנונימית
איזה הכללה מפגרת^
אנונימית
שואל השאלה:
** זה בדיוק מה שעשיתי **
האם אי פעם היית בקשר עם פדופיל? או יותר הוטרדת עלי ידי פדופיל? ואם כן זה איש חולה איש שיותר מפרספקטיבה שמה שהוא עושה זה נכון אחרת הוא לא היה עושה את זה פדופיל זה טראומטי מסוכן ולרוב אונס לכן להגיד שאני שהחברה הובילה אותם לזה זה פסיכי ומזעזע
** זה בדיוק מה שעשיתי **
האם אי פעם היית בקשר עם פדופיל? או יותר הוטרדת עלי ידי פדופיל? ואם כן זה איש חולה איש שיותר מפרספקטיבה שמה שהוא עושה זה נכון אחרת הוא לא היה עושה את זה פדופיל זה טראומטי מסוכן ולרוב אונס לכן להגיד שאני שהחברה הובילה אותם לזה זה פסיכי ומזעזע
אנונימית
וואי את מוציאה מילים מהקשרן, את לא רואה שכתבתי למעלה בתגובה **סטייה לא חוקית*** בפירוש? את סתם מכניסה לי מילים לפה.
פדופילים לא בהכרח רעים
אבל פדופיליה כן
פדופיל שהוציא לפועל את תאוותיו הוא אדם רע, אבל התאווה עצמה לא הופכת אותו לרע מיסודו. זה מה שאת לא מבינה. את סתם מכלילה.
רובם מוסריים והם אנשים רגילים לגמרי כמוני וכמוך שעובדים וחיים כרגיל, זה שדיברתי איתו מודע לתאוות שלו ובוחר להרחיק את עצמו ולנזר את עצמו ממנה, לאבחן את עצמו וללכת לעבור סירוס. לא כולם אנשים רעים כי עובדה יש כאלו עם מוסר שמבינים את ההשלכות של הסטייה הזאתי ולכן עושים הכל כדי להפסיק את זה גם אם זה סירוס מרצון אישי.
אני ניסיתי לראות את זה מהצד שלו, להקשיב לו ולא סתם לתקוף כמוך, ואני ליטרלי לא צריכה להסביר לך למה הוא לא מפלצת ואנס מיסודו.
ואני לא הצדקתי את המשיכה שלו, אלא ניסיתי לראות אותה מנקודת המבט שלו ולהבין מה עובר עליו ולשמוע באמת איך זה מהצד שלו ולא מהחברה ואיך הוא מתמודד.
ואני עוד אחת שעברה פדופיליה, אז מי את שתשפטי?
תתבגרי
פדופילים לא בהכרח רעים
אבל פדופיליה כן
פדופיל שהוציא לפועל את תאוותיו הוא אדם רע, אבל התאווה עצמה לא הופכת אותו לרע מיסודו. זה מה שאת לא מבינה. את סתם מכלילה.
רובם מוסריים והם אנשים רגילים לגמרי כמוני וכמוך שעובדים וחיים כרגיל, זה שדיברתי איתו מודע לתאוות שלו ובוחר להרחיק את עצמו ולנזר את עצמו ממנה, לאבחן את עצמו וללכת לעבור סירוס. לא כולם אנשים רעים כי עובדה יש כאלו עם מוסר שמבינים את ההשלכות של הסטייה הזאתי ולכן עושים הכל כדי להפסיק את זה גם אם זה סירוס מרצון אישי.
אני ניסיתי לראות את זה מהצד שלו, להקשיב לו ולא סתם לתקוף כמוך, ואני ליטרלי לא צריכה להסביר לך למה הוא לא מפלצת ואנס מיסודו.
ואני לא הצדקתי את המשיכה שלו, אלא ניסיתי לראות אותה מנקודת המבט שלו ולהבין מה עובר עליו ולשמוע באמת איך זה מהצד שלו ולא מהחברה ואיך הוא מתמודד.
ואני עוד אחת שעברה פדופיליה, אז מי את שתשפטי?
תתבגרי
אנונימית
כן הוא סירס, וחוץ מזה הוא עזר לי לעבור תקופות מאוד כואבות ונתן לי מקום לפרוק גם לגבי מה שעברתי, והוא אדם מדהים ויש לו לב טוב בכללי, זה שהחברה הרגילה אתכם לחשוב שכל פדופיל הוא מרושע ומזעזע, זה ממש לא נכון.
אנונימית
אין קשר בין מה שאמרת לזה שבהגדרה הוא נחשב פדופיל, היגיון^
"לנרמל את זה" תמשיכו להכניס לי מילים לפה נראה לאן תגיעו
אל תהיו סתומים לא אמרתי שנרמלתי או שאני מצדיקה אמרתי חד משמעית שעברתי פדופיליה וניסיתי לראות את הצד שלהם ולא כי אני מצדיקה, מגעיל שאתם בכלל עוד ממשיכים לשפוט אותי.
רובם מתמודדים עם זה ומחפשים עזרה ואי אפשר פשוט להכליל אותם ביחד עם אלו שכן פוגעים בקטינים. ולהפך, בגלל שהם מתביישים בנטיה שלהם הם משאירים אותה לעצמם שנים ויש כאלה שלא הולכים לטיפול בגלל דעות כמו שלכם ומנסים להתאבד כי אין להם אומץ ללכת לעזרה טיפולית, בדיוק בגלל הדעות שלכם הוא ניסה להתאבד פעמיים^
אם החברה הייתה קצת יותר מבינה שהם לא צריכים להסתיר לבקש עזרה הרבה ממקרי האונס אפילו היו נמנעים כי בן אדם היה מספר ופונה לגורם מקצוע בעידוד חברים ומשפחה ולא משאיר לעצמו. הוא הסביר את זה ובגלל זה היה לו קשה מאוד ללכת לטיפול אבל הוא בסוף יצא מהארון והודה למשפחתו וביקש עזרה אתה יודע איזה בושה וסבל זה?
אסור לשפוט אנשים עד שאתה יודע מנקודת המבט שלהם.
"לנרמל את זה" תמשיכו להכניס לי מילים לפה נראה לאן תגיעו
אל תהיו סתומים לא אמרתי שנרמלתי או שאני מצדיקה אמרתי חד משמעית שעברתי פדופיליה וניסיתי לראות את הצד שלהם ולא כי אני מצדיקה, מגעיל שאתם בכלל עוד ממשיכים לשפוט אותי.
רובם מתמודדים עם זה ומחפשים עזרה ואי אפשר פשוט להכליל אותם ביחד עם אלו שכן פוגעים בקטינים. ולהפך, בגלל שהם מתביישים בנטיה שלהם הם משאירים אותה לעצמם שנים ויש כאלה שלא הולכים לטיפול בגלל דעות כמו שלכם ומנסים להתאבד כי אין להם אומץ ללכת לעזרה טיפולית, בדיוק בגלל הדעות שלכם הוא ניסה להתאבד פעמיים^
אם החברה הייתה קצת יותר מבינה שהם לא צריכים להסתיר לבקש עזרה הרבה ממקרי האונס אפילו היו נמנעים כי בן אדם היה מספר ופונה לגורם מקצוע בעידוד חברים ומשפחה ולא משאיר לעצמו. הוא הסביר את זה ובגלל זה היה לו קשה מאוד ללכת לטיפול אבל הוא בסוף יצא מהארון והודה למשפחתו וביקש עזרה אתה יודע איזה בושה וסבל זה?
אסור לשפוט אנשים עד שאתה יודע מנקודת המבט שלהם.
אנונימית
child grooming? ממש לא, הקשר התנתק והפלא ופלא הוא מעולם לא ביקש ממני תמורה שום דבר ולא נתן לי מעולם דברים או מתנות, רק המשיך את חייו. אתם מאוד אוהבים להניח שלכולם יש מניעים נסתרים ואפלים ולקפוץ למסקנות, ולא אולי להבין שבאמת מדובר בבן אדם רגיל ושלא כולם רעים.
אנונימית
אמאלה מה הקשר כולה ציינתי עובדה את לא מכירה פדופיל בחיים לא דיברת עם אחד מה את מבינה, אני לעומתך דיברתי ולא סתם שופטת ממקום של "זאב" או "מפלצת שאוכלת ילדים" אתם מפוצצים בסטיגמות, רובם לא פוגעים באף אחד. ואלו שדיברתי איתם אנשים טובים ורגילים שמטפלים בעצמם, וכן זאת עובדה שיש להם חיבה מיוחדת לילדים ורובם מתייחסים אליהם נהדר והם אנשים מוסרים שמעולם לא פגעו בילד, זה לא קשור ללאכול אותם, אתם פשוט מביכים.
אנונימית
שואל השאלה:
את מדברת כאילו שיחנשת עם פדופיל ואת יודעת הכל עליהם-
את מדברת כאילו שיחנשת עם פדופיל ואת יודעת הכל עליהם-
אנונימית
באותו הנושא: