6 תשובות
זאת בגרות, לא בוחן מסכן שהמורה שלך למתמטיקה המציאה, את יכולה לעשות מועד ב גם אם הוצאת 99. תשאלי את המורה שלך פשוט.
את יכולה לגשת עם כל ציון את רק צריכה לאמר למורה שאת רוצה לגשת וזהו
אנונימית
אחלה גישה למחר
חחח_ח סתם אמאלהה אני מקווה להצליח מחר
אני קמה בבוקר בתשע להמשיך ללמוד
סמאלהה
חחח_ח סתם אמאלהה אני מקווה להצליח מחר
אני קמה בבוקר בתשע להמשיך ללמוד
סמאלהה
שואל השאלה:
גם אני קמה בשמונה כזה בתקווה שאני אצליח
גם אני קמה בשמונה כזה בתקווה שאני אצליח
שואל השאלה:
אבל מועדי ב דרכ זה רק לנכשלים או מי שלא מגיע אז איך אפשר "פשוט ככה" לגשת
אבל מועדי ב דרכ זה רק לנכשלים או מי שלא מגיע אז איך אפשר "פשוט ככה" לגשת
כן
פשוט ניגשים למועד ב, כמו שניגשים למועד א
פשוט ניגשים למועד ב, כמו שניגשים למועד א
באותו הנושא: