7 תשובות
מצטרפת לשאלה ;(
ל90 אחוז אין מוטיבציה
פשוט לומדים
פשוט לומדים
מסמנים וי
אין ברירה פשוט
עושים כמוני
לומדת חצי שעה ואם במהלך השעה אני בטלפון אפילו לשניה אני מתחילה את החצי שעה לימודים מחדש.
משמעת עצמית זה חשוב ואפשר לשים מוזיקה ברקע לי זה עוזר להתרכז ולהעביר בכיף את הלמידה
לומדת חצי שעה ואם במהלך השעה אני בטלפון אפילו לשניה אני מתחילה את החצי שעה לימודים מחדש.
משמעת עצמית זה חשוב ואפשר לשים מוזיקה ברקע לי זה עוזר להתרכז ולהעביר בכיף את הלמידה
אנונימית
תנסי לעשות את המחברת יפה ואת אמרת לך שאת צריכה לעשות ויש גם מלא סרטונים לזה.
אני כל כך מבינה איך אתה מרגיש אבל שמע תחפש בגוגל איך לקבל מוטיבציה ויש שם מישהו שכותב על זה וזה ממש עוזר בתור אחת שיש לה חרדה מלימודים
זה עובד תנסה אם תרצה אשלח קישור
זה עובד תנסה אם תרצה אשלח קישור
באותו הנושא: