3 תשובות
שואל השאלה:
אני מדברת על תקופה שהפסקתי להרגיש אושר ושמחה כבר בגיל 8, אני אומללה. והדבר היחיד שמרגיש לי להיות חיה זה אכזריות, כעס, ועצבים כי אלה הדברים היחידים שאני מרגישה.
אז לא חושבת שזה נכון לומר זה זמני וזה עובר, כי זה לא
אנונימית
שואל השאלה:
שוב, זאת תקופה מגיל 8, אם לא מצאתי עד עכשיו סיבה להיות מאושרת אני לא חושבת שלחפש דברים יעבוד לי
אנונימית
חשבת לדבר עם קב"ן? ללכת לטיפולים?

ריקנות זו מחלה, לא פשוט בכלל להתמודד עם זה. בטח לא לבד