8 תשובות
ובגלל זה אני ביוטיוב
זאת הסיבה שאני לא משתמש בספוטיפיי
זה קורה לי גם..תנסי לשמור את השירים שזה לא מנגן פעמיים ואולי זה יעבוד
כן גם אצלי ככה
מחרפן החרא הזה
מחרפן החרא הזה
שואל השאלה:
כן אבל מתי שאני בספוטיפיי אז זה נותן לי להיות גם באפליקציות אחרות ולא רק ביוטיוב שאם אני יוצאת אז זה יוצא לי מהשיר
כן אבל מתי שאני בספוטיפיי אז זה נותן לי להיות גם באפליקציות אחרות ולא רק ביוטיוב שאם אני יוצאת אז זה יוצא לי מהשיר
כן ולי זה יותר גרוע זה פשוט מנגן מה שהוא רוצה זה לא נותן לי לעשות כלום
זה כי הם רוצים שתשלם
tbh זה לא כזה גרוע. תחשוב שאתה שומע למוזיקה שעה ביום, אתה משלם מנת פלאפל על 30 שעות של מוזיקה בחודש, או כמו 60 אגורות לשעה.
tbh זה לא כזה גרוע. תחשוב שאתה שומע למוזיקה שעה ביום, אתה משלם מנת פלאפל על 30 שעות של מוזיקה בחודש, או כמו 60 אגורות לשעה.
גם אצלי ככה אני שונאת את זה כל כך
באותו הנושא: