7 תשובות
זה לא הרבה בכלל..
בערך 600 קלוריות
בערך 600 קלוריות
שואל השאלה:
אני מרגיש אשם על השניצל והציפס
אני מרגיש אשם על השניצל והציפס
אנונימי
שואל השאלה:
(שניצל אחד)
(שניצל אחד)
אנונימי
אין לך מה להרגיש אשם, העיקר היה טעים
זה קצת אוכל
מה אתה רציני זה לא הרבה זה הגיוני מה אתה רוצה לשרוד כל היום משניצל אחד וציפס הכל טוב אף אחד לא מת מקצת פלאפל העיקר שטעים וזהו מצויין
זה כלום ! מאוד מסוכן
באותו הנושא: