8 תשובות
השתעלתי, כאבי ראש גרון שרירים, עייפות וחולשה.
סך הכול פצצה.
סך הכול פצצה.
שואל השאלה:
^^מה זאת אומרת חלית מה הרגשת?
^^מה זאת אומרת חלית מה הרגשת?
אנונימית
היה לי צינון יחסית גדול והרבה שיעולים, ועכשיו שהבראתי אני עדיין מצונן ומשתעל
קל ברוך ה'
היה לי סביר
כאילו צינון, צרידות, שיעול, כאב גרון...
לא הייתי כל היום במיטה, אבל גם לא היה כיף חיים
כאילו צינון, צרידות, שיעול, כאב גרון...
לא הייתי כל היום במיטה, אבל גם לא היה כיף חיים
קשה יחסית, כאבי ראש איומים וכאב גב תחתון שגם עבר לרגליים, כאבי בטן נוראים כל כמה דק ושריפה כזאת בריאות וכאב לי לבלוע רוק הגרון היה לי יבש ומגרד כאבו לי גם העיינים והיו לי סחרחורות ואיבדתי חוש טעם קצת בקיצור לא חליתי קל כל כך
וואי וואי ^
עכשיו יותר טוב ? כאילו עבר לך כבר הכל?
עכשיו יותר טוב ? כאילו עבר לך כבר הכל?
^לא ממש..חליתי כבר כמעט לפני חודש אבל חולשה עייפות וטעם עדיין לא טוב אצלי, אמרו לי לחכות עד חודשיים שזה יעבור לגמרי
באותו הנושא: