8 תשובות
אני ככ מבינה אותך, גם לי הייתה חברה כזאת
תמיד יש כאלה
אני ההפך, אני מפרגנת רק לחברות ולא לאנשים אחרים
אני ממש מסוגלת להבין את זה, זה נושא שהייתי צריכה לעבוד עליו קשה בשנים האחרונות.
תמיד יש בנות כאלה יש גם כאלה שלא יודעת לומר סליחה.
חח פעם הייתי כזאת...
כן איכס
באותו הנושא: