4 תשובות
אני חושבת שיוון לא?
אולי אני טועה..

אבל הם לא כבשו ניסו לכבוש עם איטליה


המדינה שהם "כבשו" כנראה איטליה(?)
הם פשוט לחמו יחד..
שואל השאלה:
כן אני חושב שיוון הכי דרומית וצרפת הכי מערבית
אנונימי
מזרח - רוסיה
מערב - צרפת
צפון - שוודיה
דרום - מצרים (כוחות גרמניה הנאצית עצמה, כלל מדינות הציר הגיעו להרבה יותר מדינית)
מזרח זה הגרמנים כבשו שטחים מרוסיה, ונעצרו במוסקבה.

צפון זה נורווגיה (^לא שוודיה, שהיא גם דרומית יותר וגם לא נכבשה).

דרום זה שטחים בצפון אפריקה, אני מודה שאין לי מושג מה באופן עקרוני הנקודה הדרומית ביותר שהם הגיעו אליה, אבל אני אנחש שזה איפשהו במרוקו, שהם נלחמו שם במהלך מבצע לפיד נגד האמריקאים, אם לא שם אז מצרים לוקחת, רומל הגיע ל100 קילומטרים מאלכסנדריה.

מערב זה מרוקו, היא מערבית מצרפת.