6 תשובות
תפני למחנכת שלך
תבקשי מחברה?
ואם תקבלי ציון נמוך, שתדעי שאת יכולה לערער על זה ולבקש חוזר.
ואם תקבלי ציון נמוך, שתדעי שאת יכולה לערער על זה ולבקש חוזר.
תפני למחנכת שלך
היי תלמדי עכשיו עם ההורים שלך/מישהו שיסביר לך ותבקשי מועד ב אם יש
תבקשי ממנה לדחות לך את המבחן, יש לך נסיבות מוצדקות, לא רואה שום סיבה שהיא לט תסכים
שואל השאלה:
היא לא מסכימה לדחות. היא טוענת שהיה לי מלא זמן להשלים אבל היא לא מבינה שאני לא יודעת ומבינה את החומר הכל זה חומר חדש.
היא לא מסכימה לדחות. היא טוענת שהיה לי מלא זמן להשלים אבל היא לא מבינה שאני לא יודעת ומבינה את החומר הכל זה חומר חדש.
אנונימית
באותו הנושא: