63 תשובות
מה מי אמר שהורידו את זה
מה? למה שיעשו את זה
שואל השאלה:
הורידו, שלחו עדכון בחמל
הורידו, שלחו עדכון בחמל
אנונימית
מזעזע בעיניי
מה??
מה?!?!?!?!?!?!
מה לעזאעזל? לא ידעתי את זה עד ששאלת את זה.
עזבו את מדינת ישראל כיום,
נפש יהודי זה היסטוריה!!!!
עזבו את מדינת ישראל כיום,
נפש יהודי זה היסטוריה!!!!
לא ראיתי. למה הורידו?
מה באמת הורידו?? אמלה
מזה זה כאילו "כל עוד בלבב פנימה הומיה" ...?
זה לא מסתדר לי
זה לא מסתדר לי
אנונימית
כן, ראיתי את הסרטון הזה שהורידו את המשפט הזה והזדעזעתי!!! אבל זה רק בטקס מסויים לפי מה שהבנתי, סתם אנטי ציונים עשו את זה בכוונה כדי שהציונים יתעצבנו.
ביג דיל.
סך הכל המנון גלותי וקרינג'י שכתוב בצורה מזעזעת ולאף אחד לא אכפת ממה שכתוב בו.
סך הכל המנון גלותי וקרינג'י שכתוב בצורה מזעזעת ולאף אחד לא אכפת ממה שכתוב בו.
ההמנון מסכם בערך 90% מהזכות של העם היהודי על הארץ... בלי המשמעות של ההמנון אין לנו זכות לארץ הזאת.
אנונימי
זכותי על הארץ הזו לא תיפחת או תוגבר בזכות טקסט ששרים.
שואל השאלה:
^ אף אחד לא אמר שאין לך זכויות.
אנחנו מדינה יהודית תרצה או לא תרצה
^ אף אחד לא אמר שאין לך זכויות.
אנחנו מדינה יהודית תרצה או לא תרצה
אנונימית
רציני?
אני בשוק
ההמנון הוא לא סתם שיר ואי אפשר להוריד ממנו מילים כי עכשיו זה לא חשוב
חוץ מזה זה בכלל לא נשמע טוב
לא יודעת מה איתכם אבל אני אמשיך להגיד 'נפש יהודי'
בושה שיש אנשים שבכלל חשבו להשמיט מילה מההמנון
אני בשוק
ההמנון הוא לא סתם שיר ואי אפשר להוריד ממנו מילים כי עכשיו זה לא חשוב
חוץ מזה זה בכלל לא נשמע טוב
לא יודעת מה איתכם אבל אני אמשיך להגיד 'נפש יהודי'
בושה שיש אנשים שבכלל חשבו להשמיט מילה מההמנון
זה המנון לישראל לא ליהודים,יש כאן גם אזרחים שהם לא יהודים וזה שמכירים בהמנון רק את היהודים זה לא בסדר
רגע רגע, זה רציני?
אם כן אני פשוט מזועזעת.
אם כן אני פשוט מזועזעת.
למה נראלהם שהם הורידו את זה חוצפה!!!
האמת, שלא אכפת לי (גם לא יודע אם זה נכון), אבל הם מתאימים את ההמנון לתקופה, לדעתם - פוסט ציונים.
מה שכואב באמת, זה הדרך שבה הציונות עשתה א"ז ליהדות.
לציונות אין זכות קיום.
מה שכואב באמת, זה הדרך שבה הציונות עשתה א"ז ליהדות.
לציונות אין זכות קיום.
אנונימי
מה לעזאזל?! זאת מדינה יהודית
מזעזע אבל מהמדינה הזו אני כבר לא מצפה לכלום
אנונימית
ספציפית בסרטון הזה יש סיכוי טוב שהיא התבלבלה (בהתחשב בעובדה שדגל ישראל התנוסס שם מאחור בגאון)
אם לא, זאת בושה כמובן, אבל אני לא יודע מה היה שם. מקווה שהיא סתם התבלבלה.
אם לא, זאת בושה כמובן, אבל אני לא יודע מה היה שם. מקווה שהיא סתם התבלבלה.
לא שמעתי על זה, אבל אם כן זה מחריד.. המדינה הזאת מדרדרת כל יום
זה רק בסרטון הזה
למה שיורידו
^וואלה, יפה
שנזכה לדון לכף זכות (: (מודה שלא עשיתי את זה)
שנזכה לדון לכף זכות (: (מודה שלא עשיתי את זה)
אז איך שרים את זה עכשיו זה לא עובד עם המוזיקה
מה זה השטויות האלה?
זה לא קרה
אף אחד לא הוריד שום שורה מההמנון וגם אי אפשר לעשות את זה בכלל
אף אחד לא הוריד שום שורה מההמנון וגם אי אפשר לעשות את זה בכלל
מה?!? זה פשוט מגעיל.
זה אמנון שקיים כבר עשרות שנים.
הנפש יהודי זה מהות היהדות בארץ ישראל.
זה אמנון שקיים כבר עשרות שנים.
הנפש יהודי זה מהות היהדות בארץ ישראל.
אוי השם. נמאס.
כי יש במדינה הזאת הרבה יותר מרק יהודים, תתחילו להפנים. מצוין שעשו כך.
מה זאת אומרת? ממתי?
אני מת על זה שיש כאלה שמאמינים לזה.
זה לא יקרה כי ישראל זו מדינה יהודית ותמיד תהיה מדינה יהודית אם תרצו בזה ואם לא.
^^^
וכדאי שאתה תבין שישראל זו מדינה יהודית, עם רוב יהודי ולא מדינת כל אזרחיה.
זה לא יקרה כי ישראל זו מדינה יהודית ותמיד תהיה מדינה יהודית אם תרצו בזה ואם לא.
^^^
וכדאי שאתה תבין שישראל זו מדינה יהודית, עם רוב יהודי ולא מדינת כל אזרחיה.
על הדגל שלנו יש את סמל היהדות אז למה הם מורידים את המשפט
זה נורא
זה נורא
שואל השאלה:
tzlil
צודקת, טעות שלי הבנתי לא נכון כנראה..
tzlil
צודקת, טעות שלי הבנתי לא נכון כנראה..
אנונימית
לא ראיתי
בושה שעשו דבר כזה אנחנו מדינת ישראל ששמעת לעם ישראל ומי שלא טוב לו יום חרא לו
חוץ מזה שלא הורידו רק בבית הנשיא היה פעם אחת ששרו את זה בלי המילים האלה
חוץ מזה שלא הורידו רק בבית הנשיא היה פעם אחת ששרו את זה בלי המילים האלה
חחח ח בטח
לא יודעת אם הורידו אני לא כזה מעודכנת אבל למה חייב להוריד קטע משיר לא הבנתי
היי זה לא נכון
בהתחלה ממש הזדעזעתי שדבר כזה קרה
אבל אמרו שזה היה בטעות והזמרת ממש התרגשה אז נפלה לה שורה
בהתחלה ממש הזדעזעתי שדבר כזה קרה
אבל אמרו שזה היה בטעות והזמרת ממש התרגשה אז נפלה לה שורה
היה לנו שיעור על זה שנגיד ערבים הם גם ישראלים ואם היו נגיד אומרים נפש ישראלי ולא יהודי היה יותר טוב
וואו כמה קליקבייט
איך אתם אוהבים לקרוא באיזה כתבה רק מה שאתם רוצים לקרןא בה
אי אפשר להשמיט בפתאומיות חלק מהמנון בלי שום דיבורים על זה קודם
אולי תבדקו את זה לפני שאתם מגיבים 50 תגובות..? איך יכלתם בכלל לחשוב שזה הגיוני
אי אפשר להשמיט בפתאומיות חלק מהמנון בלי שום דיבורים על זה קודם
אולי תבדקו את זה לפני שאתם מגיבים 50 תגובות..? איך יכלתם בכלל לחשוב שזה הגיוני
לא עשו את זה.
אם המדינה תוריד באופן רשמי את המילים האלו א. כולם ישמעו על זה בלי סוף ויהיו המון הפגנות ב. היא תצטרך להוריד עוד המון דברים וסמלים שמייצגים אותנו.
אם המדינה תוריד באופן רשמי את המילים האלו א. כולם ישמעו על זה בלי סוף ויהיו המון הפגנות ב. היא תצטרך להוריד עוד המון דברים וסמלים שמייצגים אותנו.
אנונימי
מה? מזעזע.
למה שיורידו
למה שיורידו
אנונימית
בגלל בנט
נפש יהודי לעולם ישאר
מה ה ה? איום ונורא
ההמנון לא מתייחס לרוב האזרחים בארץ וצריך לשנות אותו
איך קבעת את זה בדיוק? רוב המדינה יהודית^
האמת שלא אכפת לי מה יורידו ומה כן יורידו, סך הכל המנון או שיר או וואטאבר שהמציאו לפני עשרות שנים למדינה, אוהב את המדינה גם בלי פזמון, וגם זה לא משהו שמתקשר ליהדות אז לא באמת מעניין אותי
מה?!!!!!!!!למה להוריד?!!! אנחנו מדינה יהודית!!!
מי הוריד מתי מה
לממשלה אין זהות להיות פה
אנונימי
בסדר לא אכפת לי
נוראי
בהמנון כתוב ולפתח מזרח מה עם האנשים שבאו ממקומות שישראל היא לא ממזרח ומה עם כל האזרחים המוסלמים נוצרים דרוזים שנמצאים בארץ זה יוצר אפליה במדינה
אוי
אווטאר אנג אי אפשר לגור בישראל ולא להיות יהודי.
מי שלא יודע, יש כאלה שמעדיפים לשיר את ההמנון בלי הקטע של "נפש יהודי", כי לא כולם בישראל בהכרח יהודים וזה כזה מכליל.
אבל לא מורידים מההמנון את המשפט הזה. מאיפה הבאת את זה?
אבל לא מורידים מההמנון את המשפט הזה. מאיפה הבאת את זה?
אנונימית
בושה למדינת ישראל
פשוט הם הורסים את הייחודיות שלנו כעם אחד שנשמר אלפי שנים
פשוט הם הורסים את הייחודיות שלנו כעם אחד שנשמר אלפי שנים