3 תשובות
כי יש לך רצון לאכול
וואי נשבע שאלה מטורפת אני גם ככה חשבתי אני הבעייתי פה
כי את בן אדם.
כל אחד שונה.
את רעבה- תאכלי.
זה הכל.
כל אחד שונה.
את רעבה- תאכלי.
זה הכל.
באותו הנושא: