48 תשובות
חח, יכול להיות שזה רק בראש שלך, סורי. 90 אחוז שזה היה בטעות. אבל זה לא אומר שאת לא יכולה להתחיל איתו שיחה !!!! להתחיל שיחה זה אף פעם לא מוזר. תגידי שלום, את השם שלך, תבקשי אינסטגרם. ומשם תתחילי להגיב לו על סטורים וזה יזרום
שואל השאלה:
^נשבעת
^נשבעת
וואי דבר ראשון את נשמעת נדירהה חחח
ולגבי המהשמו פשוט תבקשי מאיזה מישהו שמכיר אותו את האינסטגרם או את השם ואז תחפשי אותו ותראי לאיזה כיתה הוא נכנס ואת הילדים ששם כדי לראות איזה כיתה הוא
פשןט תנסי לדעת עליו כל מיני דברים שחשובים להתחלה
ואז שיצא את יכולה לנסות לדבר איתו ואם לא פנים מול פנים אז להגיב על סטורי באינסטגרם או משהו כזה..
בהצלחהה :)
ולגבי המהשמו פשוט תבקשי מאיזה מישהו שמכיר אותו את האינסטגרם או את השם ואז תחפשי אותו ותראי לאיזה כיתה הוא נכנס ואת הילדים ששם כדי לראות איזה כיתה הוא
פשןט תנסי לדעת עליו כל מיני דברים שחשובים להתחלה
ואז שיצא את יכולה לנסות לדבר איתו ואם לא פנים מול פנים אז להגיב על סטורי באינסטגרם או משהו כזה..
בהצלחהה :)
חולה עלייך❤❤
אני בטוחה שתצליחי איכשהו אין לי מושג איך תבקשי מחבר שלו או משהו
מלאא בהצלחהה
אני בטוחה שתצליחי איכשהו אין לי מושג איך תבקשי מחבר שלו או משהו
מלאא בהצלחהה
תדברי איתוו מקסימום לא ירצה , בעיה שלו
בהצלחהה
בהצלחהה
שואל השאלה:
בסדר אבל לא באלי לעשות את זה שקוף מידי
בסדר אבל לא באלי לעשות את זה שקוף מידי
אז תבקשי מחבר שלו ואז
תגיבי לו לסטורי או תשלחי היי ותראי איך זורם
תעדכני
אגב את בחמות
תגיבי לו לסטורי או תשלחי היי ותראי איך זורם
תעדכני
אגב את בחמות
שואל השאלה:
כן אבל הבעיה
אני יכולה לבקש פרטים עליו
אבל
אני לא סומכת על מי שאני אבקש פרטים כי פשוט הן לא הוכיחו את עצמן
אז אין לי ככ
והבן אדם שאני גם יכולה לבקש עליו פרטים הוא הקראש הקודם שלי.. זה יהיה מוזר (הוא יודע)
כן אבל הבעיה
אני יכולה לבקש פרטים עליו
אבל
אני לא סומכת על מי שאני אבקש פרטים כי פשוט הן לא הוכיחו את עצמן
אז אין לי ככ
והבן אדם שאני גם יכולה לבקש עליו פרטים הוא הקראש הקודם שלי.. זה יהיה מוזר (הוא יודע)
אז תשאלי אותוו מקסימום הוא ידע?
שואל השאלה:
הוא ידע שהוא הקראש שלי כן
כאילו זה יהיה דיי מוזר ושקוף
הוא ידע שהוא הקראש שלי כן
כאילו זה יהיה דיי מוזר ושקוף
לאלא זה דווקא גם ממש נחמד שבנות מתחילות עם בנים תעשי את זהה
שואל השאלה:
כן אבל בכיתה ז חחח זה מוזר (כןכן כיתה ז)
כן אבל בכיתה ז חחח זה מוזר (כןכן כיתה ז)
אה את כיתה ז?
זה עדיין בסדר וחמוד
זה עדיין בסדר וחמוד
שואל השאלה:
אז עם מי לדבר? איף זה חר@
עם הקראש הקודם? או איתו
אז עם מי לדבר? איף זה חר@
עם הקראש הקודם? או איתו
עם הקראש
לדעתי
לדעתי
שואל השאלה:
וואי זה מביך רצח
וואי זה מביך רצח
חחחחחח אני מתה איזה סצנת סרט רומנטי !!
כרדע זה רק הדלקות חיצונית אמרת,אז אם בא לך לקדם את זה פשוט תתחילי להתקרב אליו,לגלות את האישיות שלו ואז תתחילי לדבר איתו..
אולי נשצע מביל אבל תאמת שלא,אם את רוצה פשוט לכי על זה!
חבל לוותר ולהפסיד משהו,אפילו אל זה סתם להפסיד תחוויה הזאת...
בהצלחה❤
כרדע זה רק הדלקות חיצונית אמרת,אז אם בא לך לקדם את זה פשוט תתחילי להתקרב אליו,לגלות את האישיות שלו ואז תתחילי לדבר איתו..
אולי נשצע מביל אבל תאמת שלא,אם את רוצה פשוט לכי על זה!
חבל לוותר ולהפסיד משהו,אפילו אל זה סתם להפסיד תחוויה הזאת...
בהצלחה❤
אני לא נושמת הלוואי וזה היה הבעיות שלי בחיים וואי הייתי עוזרת לך נשבעת
אבל כמו שמישהו פה אמר זה יכול לביות בראש שלך אבל לדעתי תפתחי איתו נושא שיחה
שואל השאלה:
צודקת תמיד
תאמיני לי שלא היית רוצה את הבעיות שלי, תאמיני לי
צודקת תמיד
תאמיני לי שלא היית רוצה את הבעיות שלי, תאמיני לי
אני אומרת תשימי משהו קטן על השולחן שלו... טבעת
ואז תצעקי בכיתה מישהו ראה את הטבעת שלי???? ותעשי כאלו את מחפשת מאחורי השולחנות/כיסאות ואז בום הוא אומר
"הו הינה הטבעת שלך"
ואז את מסמיקה אומרת תודה כאלו זה לא היה מתכונן
ואז תיפלי!
היד שלך שבורה את לא יכולה להשים על עצמך את הטבעת, אבל למזלנו יש את הקראש החמודון שלך עם שתי ידיים בריאות.
מאזלטוב נישואים מאושרים, שמחתי לעזור:)
ואז תצעקי בכיתה מישהו ראה את הטבעת שלי???? ותעשי כאלו את מחפשת מאחורי השולחנות/כיסאות ואז בום הוא אומר
"הו הינה הטבעת שלך"
ואז את מסמיקה אומרת תודה כאלו זה לא היה מתכונן
ואז תיפלי!
היד שלך שבורה את לא יכולה להשים על עצמך את הטבעת, אבל למזלנו יש את הקראש החמודון שלך עם שתי ידיים בריאות.
מאזלטוב נישואים מאושרים, שמחתי לעזור:)
שואל השאלה:
השקר העצמו
אמאא אני בוכהה
תאמת הייתי עושה את זה
אם
הוא היה איתי בכיתה כיתה t-t
השקר העצמו
אמאא אני בוכהה
תאמת הייתי עושה את זה
אם
הוא היה איתי בכיתה כיתה t-t
בסדר אז תצעקי במסדרון מי ראה את הטבעת שלי? תרימי את הבית ספר ואז הוא יבוא אלייך בריצה ויגיד... תתני לי תיאור של הטבעת את אומרת ובאותו זמן התגלגלת במדרגות (לא יודעת איך תדאגי לזה) וזהו את יודעת מה ההמשך
חחח חחח חחח השקר בעצמו גאונה מרושעת אבל עם כמה פאקים בתוכנית.
ולשאלה, לא תדעי אם לא תנסי את יכולה למצוא תאינסטגרם דרל ילדה אחרת מהכיתה שלו
ולשאלה, לא תדעי אם לא תנסי את יכולה למצוא תאינסטגרם דרל ילדה אחרת מהכיתה שלו
שואל השאלה:
הבעיה
אין לי מושג באיזה כיתה הואא
אני יודעת שהוא בשכבה
אבל אין לי מושג איזה איף
הבעיה
אין לי מושג באיזה כיתה הואא
אני יודעת שהוא בשכבה
אבל אין לי מושג איזה איף
אולי במקום לצאת כמו כל הילדות/נערות/נשים/מבוגרות...
לא תבקשי אינסטגרם, ותבררי מספר טלפון?
אם כבר את רוצה שיצא מזה משהו, לא עדיף שהוא יזכור אותך?
למה לך לעשות משהו שכל בחורה הייתה עושה? איפה הייחודיות?
מה שכן, אין לי מושג בכלל על סמך מה חווית את הדבר הזה.. אבל כל עוד לא הוכח אחרת, מבחינתנו הוא מרגיש כמוך.
לא תבקשי אינסטגרם, ותבררי מספר טלפון?
אם כבר את רוצה שיצא מזה משהו, לא עדיף שהוא יזכור אותך?
למה לך לעשות משהו שכל בחורה הייתה עושה? איפה הייחודיות?
מה שכן, אין לי מושג בכלל על סמך מה חווית את הדבר הזה.. אבל כל עוד לא הוכח אחרת, מבחינתנו הוא מרגיש כמוך.
שואל השאלה:
^צודק
^צודק
יאללה. מעולה...
אני אומר אפילו שתכתבי על פתק את מספר הטלפון שלך ותלחצי לו יד עם הפתק. או סתם תשאירי לו את הפתק עם מספר הטלפון שלך ואיזה משפט כמו "סקרן? גם אנחנו!"
העיקר משהו שהוא ירגיש שאת היחידה שהייתה חושבת עליו. (-:
אני אומר אפילו שתכתבי על פתק את מספר הטלפון שלך ותלחצי לו יד עם הפתק. או סתם תשאירי לו את הפתק עם מספר הטלפון שלך ואיזה משפט כמו "סקרן? גם אנחנו!"
העיקר משהו שהוא ירגיש שאת היחידה שהייתה חושבת עליו. (-:
שואל השאלה:
חחח אבל כיתה ז
זה מוזר רצחח
ושקוף גם מאוד
חחח אבל כיתה ז
זה מוזר רצחח
ושקוף גם מאוד
בכיתה ז' שלי (שנת 2000) כל חלומנו היה משחקים דוגמת "נשיקה סטירה".
חבל שלא אמרת לפני שאת בת 12-13!
בכל אופן, זה עדיין יכול להיות חמוד להשאיר לו פתק. בהצלחה עם הנער!
חבל שלא אמרת לפני שאת בת 12-13!
בכל אופן, זה עדיין יכול להיות חמוד להשאיר לו פתק. בהצלחה עם הנער!
נסי לברר מחברות שלך שאולי מכירות אותך
שואל השאלה:
ישש בדקתי עם חברה שלי
היא אמרה לי את השם
והיא שולחת לי את האינסטגרםם
ישש בדקתי עם חברה שלי
היא אמרה לי את השם
והיא שולחת לי את האינסטגרםם
בהצלחה. תמסרי עדכונים והזמנה לחתונה. חן חן!
"היי, אני חושבת שאתה דיי חמוד, מה האינסטגרם שלך?"
באמת שהכי ישיר זה הכי טוב, הלוואי עליי שמישהי פשוט תבוא אליי ותגיד לי את זה
באמת שהכי ישיר זה הכי טוב, הלוואי עליי שמישהי פשוט תבוא אליי ותגיד לי את זה
אנונימי
אנונימי אתה נשמע חמוד מה האינסטגרם שלך?
שואל השאלה:
^אללאלאלאל
פעם הייתי ישירה וזה לא נגמר טוב
^אללאלאלאל
פעם הייתי ישירה וזה לא נגמר טוב
השקר בעצמו:
"אנונימי אתה נשמע חמוד מה האינסטגרם שלך?"
ענק.
"אנונימי אתה נשמע חמוד מה האינסטגרם שלך?"
ענק.
הסר
יורו אני באותו הסיפור
יואו
תקשיבי אז תתחילי לאסוף עליו מידע מזה את לא יודעת עליו כלום
אתם כיתה ז, זאת כיתה שכולם עדיין לא בדיוק מכירים את כולם כי באים מערבבים אתכם מהיסודי ככה שלדעתי זה בכלל לא יראה מוזר שאת מתחילה לדבר איתו
לדעתי במקום לנסות למצוא את האינסטגרם שלו או לבקש מספר או כל מה שאמרו פה פשוט פעם הבאה שאת רואה אותו תנסי לדבר איתו (למרות שזה קשה ואולי יצא מוזר או קצת יביך אותך) בסופו של דבר זה יהיה שווה את זה אם באמת תדברו וגם אף אחד לא באמת יזכור את זה.
את יכולה לדבר איתו על מלא דברים, כל דבר בעצם, הרי אתם לא מכירים. אפשר גם להתחיל בסתם היי מה קורה ולשאול מה איתו ואפשר גם שאלה עם נושא. (לנסות לפתח שיחה על איזה מבחן שיהיה/ מבחן שכבר היה, ואם נגיד הלך לא משהו באיזה מבחן אז כזה לצחוק על זה ולהציע ללמוד ביחד ואז זה כבר מתקדם וככה תוכלי לקחת ממנו גם אינסטגרם/טלפון)
לדעתי במקום לנסות למצוא את האינסטגרם שלו או לבקש מספר או כל מה שאמרו פה פשוט פעם הבאה שאת רואה אותו תנסי לדבר איתו (למרות שזה קשה ואולי יצא מוזר או קצת יביך אותך) בסופו של דבר זה יהיה שווה את זה אם באמת תדברו וגם אף אחד לא באמת יזכור את זה.
את יכולה לדבר איתו על מלא דברים, כל דבר בעצם, הרי אתם לא מכירים. אפשר גם להתחיל בסתם היי מה קורה ולשאול מה איתו ואפשר גם שאלה עם נושא. (לנסות לפתח שיחה על איזה מבחן שיהיה/ מבחן שכבר היה, ואם נגיד הלך לא משהו באיזה מבחן אז כזה לצחוק על זה ולהציע ללמוד ביחד ואז זה כבר מתקדם וככה תוכלי לקחת ממנו גם אינסטגרם/טלפון)
אה ולא לשכוח לשאול אותו איזה כיתה הוא כדי שתדעי
שואל השאלה:
חחח אני יודעת כבר מה הכיתה
ומה השם
את האינסטגרם עוד שעה שולחים לי (חברה שלי)
חחח אני יודעת כבר מה הכיתה
ומה השם
את האינסטגרם עוד שעה שולחים לי (חברה שלי)
אתם לא יכולים להתחיל סתם ככה שיחה בלי שהיא תהיה מוזרה את צריכה לתפוס אומץ ולהגיד לו שאת רוצה להכיר אותו אחרת הוא ילך למישהי אחרת הרכבת לא תמיד נשארת בתחנה תמיד תדעי
אוקיי אז בהצלחה, אני עדייון חושבת שעדין פנים מול פנים מאשר באינסאגרם אבל מה שיותר קל לך ואת מעדיפה
בתור בן אני אגיד לך תמיד שעוברת מישהי לידנו באינסטינקט אני מסתובב, כמו שאת עשית ככה זה, אבל יש מצב אם תדברו זה יזרום מי יודע
אנונימי
זה לאו דווקא אומר משהו. אבל בהצלחה!