2 תשובות
זה שמירות, בדרך כלל באותה עמדה אחת , כנראה כניסה ליישוב, וזהו. מגורים בדרך כלל באיזה קרוואן ביישוב ומכינים אוכל לעצמך.
לא הייתי אבל ידיד שלי היה כמה פעמים ואמר שזה קצת קאדר..אבל תבואי בראש פתוח ותנסי להנות