2 תשובות
זה שמירות, בדרך כלל באותה עמדה אחת , כנראה כניסה ליישוב, וזהו. מגורים בדרך כלל באיזה קרוואן ביישוב ומכינים אוכל לעצמך.
לא הייתי אבל ידיד שלי היה כמה פעמים ואמר שזה קצת קאדר..אבל תבואי בראש פתוח ותנסי להנות
באותו הנושא: