4 תשובות
תשאלי תמורה עדיף
לאח שלי היה מבדק שחיה לפני זה וחוץ מזה את עם חגורת מצוף או משהו כזה
אנונימית
שואל השאלה:
עדיין נו אני רוצה להיות שם
אנונימית
בכיתה ו כשהלכתי לשיעור שחייה בפעם הראשונה עשו לנו מבחן שכלל: חתירה ושחייה רגילה כזאת כדי לחלק אותנו ל3 קבוצות
את הקבוצה הראשונה לימדו שחייה מההתחלה

ונראה לי בגד ים ומעל בגדים