16 תשובות
אם עשית 18 אני לא בטוח שמותר להם להסתיר מסמכים
תחפשי
תחפשי יכול להיות הכול.
אולי התאריך שאת חוגגת בו זה התאריך שאימצו אותך בו
לחפש
אולי התאריך יומולדת שהביאו לך שלך זה התאריך אימוץ שזה מתי שהם כאילו קיבלו אותך שזה יכול להיות ממש חמוד
מאמינה שההורים המאמצים עשו הכל לטובתך ובשבילך
לא יודעת כמה נכון לחפש את האמא הביולוגית
מאמינה שההורים המאמצים עשו הכל לטובתך ובשבילך
לא יודעת כמה נכון לחפש את האמא הביולוגית
שואל השאלה:
זה לא כזה חכם להגיד "תחפשי".
אין לי איך, אני לא יודעת עליה שום דבר חוץ מזה שהיא בת 32
זה לא כזה חכם להגיד "תחפשי".
אין לי איך, אני לא יודעת עליה שום דבר חוץ מזה שהיא בת 32
אנונימית
שואל השאלה:
אני מאוהבת באמא שלי שלא תבינו לא נכון. ההורים שלי כרגע מושלמים. אני סקרנית עוד מאז שאני קטנה לדעת מי זאת אמא שלי האמיתית והאם היא דומה לי. ואיך קרה מקרה כזה.
וכתוב שם בפירוש . תאריך לידה 20.2 ואז כתוב תאריך אימוץ אחר לגמרי
אני מאוהבת באמא שלי שלא תבינו לא נכון. ההורים שלי כרגע מושלמים. אני סקרנית עוד מאז שאני קטנה לדעת מי זאת אמא שלי האמיתית והאם היא דומה לי. ואיך קרה מקרה כזה.
וכתוב שם בפירוש . תאריך לידה 20.2 ואז כתוב תאריך אימוץ אחר לגמרי
אנונימית
בת כמה את אם איפשר לשאול?
שואל השאלה:
16
16
אנונימית
וזה כל כך דחוף לך לעכשיו?
כי בגיל 18 אני חושב שאת תוכלי לדעת הכל!
כי בגיל 18 אני חושב שאת תוכלי לדעת הכל!
שואל השאלה:
ראיתי מלא כתבות ונושאים ואפילו בתוכנית של חיים אתגר. הייתה מישהי בת 23 אם אני לא טועה מאומצת ורצתה לחפש את אמא שלה ולא נתנו לה . ורק אחרי מלא אישורים היא מצאה ..
וכן זה דחוף לי. אתה לא תבין מה זה להיות ילד מאומץ
ראיתי מלא כתבות ונושאים ואפילו בתוכנית של חיים אתגר. הייתה מישהי בת 23 אם אני לא טועה מאומצת ורצתה לחפש את אמא שלה ולא נתנו לה . ורק אחרי מלא אישורים היא מצאה ..
וכן זה דחוף לי. אתה לא תבין מה זה להיות ילד מאומץ
אנונימית
מאמין שבהמשך יתנו לך לראות יותר...
לגבי מי היא שלחי לי לפרטי אולי אוכל לעזור טיפה אם ירצה השם
לגבי מי היא שלחי לי לפרטי אולי אוכל לעזור טיפה אם ירצה השם
נכון גם אני רוצה לפתוח את התיק אימוץ ואני בת 14
אנונימית
אני גם חוששת לגבי התאריך שלי וגבי האימא איפה פתחת אותו?
הי יקרה,
נשמע שהחוויה טלטלה אותך. כאילו שכל מה שהאמנת לו התנפץ ואת לא יודעת מה לעשות. אני יכולה לשער כמה זה ודאי מתסכל. כמה כאב יש ודאי במחשבה שההורים שגידלו אותך מסתירים ממך פרטים. כמה אכזבה יש בחוסר הידיעה של הסיבה שהוציאה אותך לאימוץ ואפילו בחוסר היכולת לקבל את התיק במלואו. כמה כעס יש ודאי על המערכת שמגינה על האם הביולוגית. כמה צער יש ודאי על האימא שאולי ויתרה עליך ואולי נאלצה למסור אותך. וכמה פחד יכול להיות במחשבה על מה שתמצאי. ומבין המילים אני שומעת כמה את כמהה לדעת את האמת, סקרנית ומלאת אהבה ותקווה.
אני מתנדבת בסה"ר (סיוע והקשבה ברשת) ואני מזמינה אותך לצ'אט האנונימי שלנו, שם תוכלי לדבר עם המתנדבים ולקבל מענה חם, תומך ולא שיפוטי ואולי למצוא הקלה למחשבות וביחד לחשוב איך לדבר עם ההורים שמגדלים אותך על מה שעובר עליך ועל הרצון שלך לדעת את האמת על חייך.
שלך,
מתנדבת סה"ר
נשמע שהחוויה טלטלה אותך. כאילו שכל מה שהאמנת לו התנפץ ואת לא יודעת מה לעשות. אני יכולה לשער כמה זה ודאי מתסכל. כמה כאב יש ודאי במחשבה שההורים שגידלו אותך מסתירים ממך פרטים. כמה אכזבה יש בחוסר הידיעה של הסיבה שהוציאה אותך לאימוץ ואפילו בחוסר היכולת לקבל את התיק במלואו. כמה כעס יש ודאי על המערכת שמגינה על האם הביולוגית. כמה צער יש ודאי על האימא שאולי ויתרה עליך ואולי נאלצה למסור אותך. וכמה פחד יכול להיות במחשבה על מה שתמצאי. ומבין המילים אני שומעת כמה את כמהה לדעת את האמת, סקרנית ומלאת אהבה ותקווה.
אני מתנדבת בסה"ר (סיוע והקשבה ברשת) ואני מזמינה אותך לצ'אט האנונימי שלנו, שם תוכלי לדבר עם המתנדבים ולקבל מענה חם, תומך ולא שיפוטי ואולי למצוא הקלה למחשבות וביחד לחשוב איך לדבר עם ההורים שמגדלים אותך על מה שעובר עליך ועל הרצון שלך לדעת את האמת על חייך.
שלך,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: