6 תשובות
כלום
אני כבר בצבא ואני חושבת שעד היום לא החזרתי את הספר מהספריה
כלום
החזרתי ספר אחרי חצי שנה ולא שאלו אפילו איך קוראים לי
כלום
אחותי לא החזירה כמעט שנה ספר
שלחו אזהרה
לא קיבלה קנס
אבל היא החזירה אחרי האזהרה כן?
אזהרה ואז קנס
אני באיחור של חודשיים כבר, לא אומרים כלום אבל יכולים לומר לך שאם את לא מחזירה את לא מקבלת תעודה (לפחות אצלי)