19 תשובות
אני חושבת שזה לא כלכך אפשרי
בלתי אפשרי
תזרוק תרנגולת שתטיל ביצה בדיוק באותו רגע כמו אצל קופיקו
לזרוק אותה עם התרנגולת
חח תיקח את הזה מקופיקו.
תפיל תרנגולת
תפיל תרנגולת
תעטפי במלא נייר טואלט, דברים רכים וכו.
לזרוק תרנגולת ושתטיל ביצה
אולי לעטוף ממש ממש בצמר ופצפצים ובתחתית לשים כריות רכות מאוד, אבל לדעתי הסיכויים נמוכים
תעוף עם המון נייר פצפצים (?)
להקפיא
לא יודעת תעשה לה כנפיים ותפיל אותה
לזרוק למים
יש לי רעיון, בלון הליום אחד מכיל 15 ליטרים (כנראה) של הליום, וליטר 1 של הליום מרים גרם 1. ככה שאם תשקול את הביצה ותיקח בלוני הליום עם כמות ליטרים התואמת למשקל הביצה רק קצת פחות בשביל שהביצה עדיין תיפול. תוכל לקשור אותם לכוס פלסטיק נגיד, להניח שם את הביצה ולזרוק אותה מבלי שתשבר.
אנונימית
יואו יש פרק כזה בקופיקו
בפרק היה תחרות של זריקת ביצה מבניין, היו הרבה רעיונות טובים אבל קופיקו ניצח, הוא זרק תרנגולת שהתעופפה למטה ואז הטילה או התילה ביצה כשהיא הגיע לקרקע
למה אני זוכרת את זה
בפרק היה תחרות של זריקת ביצה מבניין, היו הרבה רעיונות טובים אבל קופיקו ניצח, הוא זרק תרנגולת שהתעופפה למטה ואז הטילה או התילה ביצה כשהיא הגיע לקרקע
למה אני זוכרת את זה
לשים את הספוג הכי רק וגדול בעולם
שים אותה בקופסא שמחוברת לבלוני הליום ותזרוק אותה שתעוף אל השמיים. אלה אם כן חלק מהחוקים הם שהיא גם תגיע לקרקע?
עריכה: אע לא משנה זה בסוף של דבר כן יפול.
בכל אופן אני פשוט עטפתי את הביצה בשכבה מפגרת של מסקנטייפ וזה הגן עלייה כמו שריון בסוף חתכנו את המסקנטייפ ומפלא הפלא זה עבד.
עריכה: אע לא משנה זה בסוף של דבר כן יפול.
בכל אופן אני פשוט עטפתי את הביצה בשכבה מפגרת של מסקנטייפ וזה הגן עלייה כמו שריון בסוף חתכנו את המסקנטייפ ומפלא הפלא זה עבד.
עם חיוך
תראי קופיקו
לא ראית קופיקו?????