4 תשובות
זה דיי משתנה...
תמיד אפשר ללכת, לעבוד ולצבור נסיון אישי...
זה כמו מלצרות רגילה
לפי היכולת, לא יותר
זו מיומנות נירכשת ואף אחד לא יצפה ליותר מידי
כולם אמרו לי שזה קשה רצח ואני ניסיתי וזה לא היה כל כך קשה כי זה היה אולם שלא צריל לעשות בו הקמה של כל השולחנות וזה
צריל רק לסדר מפיות בהתחלה
אחרי זה לעמוד בדוכנים בחוץ
ואז למלצר וגם בדרך כלל האירועים שם לא מסתיימים יותר מדי מאוחר אבל יש מקומות שזה ממש עד הבוקר
אני אחרי כמה פעמים הפסקתי כי מנצלים במקומות האלה מלא ילדים ואשכרה לא משלמים להם על שעות עבודה וגם ממש לא התחברתי לאנשים שם
כל היום רק מעשנים אחד על השני וצועקים וכולן שם צ'אחלות ברמה מגעילה
אנונימית
עדיף להתחיל למלצר במסעדות ואז לעבור לאולמות כי זה יותר מסובך