6 תשובות
שואל השאלה:
למה יש רק שישה פה?
זאת גם התמונה שלהם בספוטפיי
אנונימית
^^ כן בגלל השירות שלהם
בכל מקרה סוהו עומד להשתחרר עוד 11 ימים כזה וצ'ן גם קרוב לשיחרור (עוד 3 חודשים בערך)
מחכים להםם 3>
שואל השאלה:
כןכן מישהי ענתה לי כבר ומצאתי מידע בגוגל
אבל תודה 3>
אנונימית
שואל השאלה:
יאא עוד שלושה ימיםם??
אמאא,אני עשיתי להם סטאן רק עכשיו אז אני לא ידעתי האא
אנונימית
כן חחח אני מתרגשתת
סוהו אמור להשתחרר ב13/2
וצ'ן ב9/5
(שיומין ו- די.או כבר סיימו)
צ'אניול ובאהקיון כרגע גם משרתים
ליי לא יעשה כי הוא סיני
נשאר רק את קאי וסהון שיעשו 3>
שואל השאלה:
תודהה 33>>
אנונימית