6 תשובות
אנונימית
^^ כן בגלל השירות שלהם
בכל מקרה סוהו עומד להשתחרר עוד 11 ימים כזה וצ'ן גם קרוב לשיחרור (עוד 3 חודשים בערך)
מחכים להםם 3>
בכל מקרה סוהו עומד להשתחרר עוד 11 ימים כזה וצ'ן גם קרוב לשיחרור (עוד 3 חודשים בערך)
מחכים להםם 3>
שואל השאלה:
כןכן מישהי ענתה לי כבר ומצאתי מידע בגוגל
אבל תודה 3>
כןכן מישהי ענתה לי כבר ומצאתי מידע בגוגל
אבל תודה 3>
אנונימית
שואל השאלה:
יאא עוד שלושה ימיםם??
אמאא,אני עשיתי להם סטאן רק עכשיו אז אני לא ידעתי האא
יאא עוד שלושה ימיםם??
אמאא,אני עשיתי להם סטאן רק עכשיו אז אני לא ידעתי האא
אנונימית
כן חחח אני מתרגשתת
סוהו אמור להשתחרר ב13/2
וצ'ן ב9/5
(שיומין ו- די.או כבר סיימו)
צ'אניול ובאהקיון כרגע גם משרתים
ליי לא יעשה כי הוא סיני
נשאר רק את קאי וסהון שיעשו 3>
סוהו אמור להשתחרר ב13/2
וצ'ן ב9/5
(שיומין ו- די.או כבר סיימו)
צ'אניול ובאהקיון כרגע גם משרתים
ליי לא יעשה כי הוא סיני
נשאר רק את קאי וסהון שיעשו 3>
שואל השאלה:
תודהה 33>>
תודהה 33>>
אנונימית
באותו הנושא: