12 תשובות
עדיף לא לאכול אם את בתזונה בריאה
לא בהרבה
כי יש עליו בצק שעוטף אותו, גם יש שמן שאת לא יכולה לספוג
שואל השאלה:
אם אני מורידה את הבצק זה עדיין יהיה לא בריא ככ?
אנונימית
כן כי יש גם מבפנים הרבה שמן
באסה אבל אלו העובדות
אבל זה לא אומר שאת לא יכולה לאכול, מותר מידי פעם
לא....
שואל השאלה:
אפשר הסבר למה לא? כי סהכ זה רק חומוס עם ירק, וגם אני מורידה את המעטפת העליונה המטוגנת וזה
אנונימית