4 תשובות
אני גם עברתי כיתה בכיתה י', אמנם רק בסוף שנה אבל זה בסדר גם באמצע.
זה לא מוזר
הכל טוב, תבקשי מהמחנכ/ת לעבור,
אני בטוח שזה לא ביג דיל,
הכל טוב זה הגיוני וזה לא מוזר
זה הגיוני ובכלל לא מוזר