4 תשובות
אני גם עברתי כיתה בכיתה י', אמנם רק בסוף שנה אבל זה בסדר גם באמצע.
זה לא מוזר
הכל טוב, תבקשי מהמחנכ/ת לעבור,
אני בטוח שזה לא ביג דיל,
הכל טוב זה הגיוני וזה לא מוזר
אני בטוח שזה לא ביג דיל,
הכל טוב זה הגיוני וזה לא מוזר
זה הגיוני ובכלל לא מוזר
באותו הנושא: