6 תשובות
יש להם
חברים גותים
יש לי הרבה חברים חח
אנונימית
יש להם חברים, זה שהם גותים לא אומר בהכרח שאין להם חברים.
יש להם חברים יותר מהתחומי עניין שלהם, כמו כל בנאדם