4 תשובות
שואל השאלה:
על מה כן
אנונימית
אלה ההנחיות:
בערב היום ה-5 לבידוד יש לעשות בדיקה מהירה ביתית.
אם התוצאות של שתי הבדיקות הביתיות הן שליליות, ואין תסמינים ב-48 השעות האחרונות אפשר לצאת מהבידוד בסוף היום ה-5, לאחר קבלת אישור החלמה מרופא או רופאה או מקופת החולים.

אם אחת מתוצאות הבדיקות הביתיות היא חיובית יש להישאר בבידוד עד לסוף היום ה-7 ולעדכן את קופת החולים במצב, אך אין צורך לעשות בדיקה נוספת. אפשר לצאת מהבידוד בסוף היום ה-7, אם לא היו תסמינים ב-48 השעות האחרונות ולאחר שהתקבל אישור החלמה מקופת החולים.
אנונימית
בידוד הוא 5 ימים, אם אחרי זה את עדיין חיובית- זה עוד יומיים לבידוד ואז בעקרון אפשר לצאת. אבל אם עדיין חיובית ויש אופציה להישאר עוד בבית בבידוד עדיף