14 תשובות
לא טוב
לא יודע אין לי כסף לאןטו מה דל
דלק
לא אמורים להוריד אם כבר תמחיר?
לדעתי חכם זה נותן סיבה לעבור לרכבים חשמליים שגם ישמרו על הסביבה וגם יחסכו כסף
אבל מזעזע לאנשים שלא יכולים לממן מכונית חדשה
אבל מזעזע לאנשים שלא יכולים לממן מכונית חדשה
זה נוראי עכשיו ההורים שלי מתקמצנים לקחת אותי למקומות :/
קודם נוציא רישון:)
שיפול להם הטחול מגעיל בעיני מעלים מחירים להכל ובסופ הכספ לאן הולך לעזאזל כי זו מדינה שלא יודעת להתנהל עם כספ
שאני אעבור לאירופה בעתיד(:
מה אכפת לי עדיין אין לי רישיון
וכנראה אם יהיה לי מתישהו יסגרו את כל הרחובות מרוב שאני נזק
וכנראה אם יהיה לי מתישהו יסגרו את כל הרחובות מרוב שאני נזק
רגע מה,בכמה העלו?
אם כל הכסף הולך בשביל לממן שינוי קול לטראנסג'נדרים ובשביל שהכיסאות בממשלה (שמגעילה אותי) יהיו יותר נוחים אז בכיף :)
רגעע אבל כמה זה עולה עכשיו וכמה זה היה לפני??
בושה
אם באמת היה אכפת להם מהסביבה הם לפחות היו מורידים את המסים על רכבים חשמליים
אם באמת היה אכפת להם מהסביבה הם לפחות היו מורידים את המסים על רכבים חשמליים
אנונימי