4 תשובות
הטלפון תריך להיות מעל 20 אחוז+מחובר למטען+מחובר לווי פיי..עשית הכל?
אנונימית
גם לי זה רשם את
זה ואני לא עשיתי עדכון לטלפון וזה נשאר בסדר לא יהיה כלום
זה ואני לא עשיתי עדכון לטלפון וזה נשאר בסדר לא יהיה כלום
שואל השאלה:
כן אנונימית יש לטלפון שלי כבר 100% והוא עדיין מחובר למטען והוא גם מחובר לוויפי
אין לי כינוי חח אבל אני חייבת לעשות את העדכון תוכנה כי זה לא נותן לי לחבר את האפל ווטש לטלפון שלי כי העדכון האחרון שעשיתי הוא 14.7
כן אנונימית יש לטלפון שלי כבר 100% והוא עדיין מחובר למטען והוא גם מחובר לוויפי
אין לי כינוי חח אבל אני חייבת לעשות את העדכון תוכנה כי זה לא נותן לי לחבר את האפל ווטש לטלפון שלי כי העדכון האחרון שעשיתי הוא 14.7
אנונימית
אז מוזר
אנונימית
באותו הנושא: