התחברות
הרשמה
סיימתי עכשיו לראות החממה התחלתי לפני שבועיים לא לרדת עלי שטוב שנזכרתי עכשיו וכאלה
בקיצור אני בבאסה של החיים.. יש לכם רעיונות מה לעשות?
31 בינואר 2022, 20:21
תשובה אחת
הסדרה הכי טובה שיש, תתחיל סידרה אחרת אין ככ מה לעשות
א
אל תדליקו אותי