5 תשובות
אל תשימי על האף אחד
איכות החיים שלך תלויה בגודל הפס שאת שמה על מה שאנשים חושבים
חמורים,אל תתייחסי
אין לך ממה להתרגש משני ילדים מהשכבה כי הם ליטרלי לא מעניינים אף אחד. תעשי מה שבאלך ואל תשימי עליהם.
פחחח שילכו להזדיין הם מקנאים כי אין להם אח כמוך סתם מסכנים אל תשימי עליהם תגידי תודה להשם שהבאת את אחותך בשלום ואני בטוחה גם שזה היה די כיף
את נשמעת מישהי ממש טובה וכיפית הלוואי הייתי מכירה אותך
את נשמעת מישהי ממש טובה וכיפית הלוואי הייתי מכירה אותך
באותו הנושא: