8 תשובות
מה מעניין אותך?
אני ממליצה על פיסיקה וביולוגיה
מדעי החברה וביולוגיה אם אלו כל האופציות
הכל נשמע חרא
סליחה..
אבל אם כבר אז תקחי כימיה ופיזיקה
אנונימית
אני לקחתי ביולוגיה
אני הייתי הולכת על פיזיקה ומדעי והחברה
אבל מה שמתאים לך
מדעי החברה אני גפ רוצה נשמע לי ממש נחמד , אם את טובה בכימיה אז כימיה יכול להיות לך טוב אבל אני הייתי הולכת על ביולוגיה
אנונימית
מדעי החברה ופיזיקה
לדעתי ביולוגיה ומדעי החברה.