12 תשובות
מי לא?
כמובן!
כמובן!
כן זה אחלה
לפני כמה שנים ראיתי וכן באותה תקופת זמן היה לי נחמד לא יודע מה לגבי עכשיו
אני בילדותי
אם אתה בן 7 זה סבבה
יש לזה בכלל סדרה...?
האמת שאני לא זוכרת כלום ממה שראיתי כי ראיתי ממזמן אבל בתור ילדה אהבתי את זה
אני ואהבתי את זה מאוד
אני אחת הסדרות הכי טובות שיש לישראל להציע
ראיתי בגיל שבע והתאכזבתי...
לול אני ראיתי
אח איזה זכרונות ואני זוכרת שכן היה טוב
אח איזה זכרונות ואני זוכרת שכן היה טוב
ממקמק