6 תשובות
שואל השאלה:
אני אפילו לא רוצה להגיע לסיירת מטכ"ל סתם שאלתי מסקרנות למה להיות לא נחמדים.
אנונימי
שואל השאלה:
והתכוונתי שעם נגיד מישהו עבר גיבוש מטכ"ל מותר לו לספר שהוא עבר
אנונימי
כתבתי לך למעלה, מותר לספר לחברים קרובים ומשפחה. רק לא לספר מה הפעילות שלך שם ולא לחגוג את זה ברשתות החברתיות.
אנונימי
מותר לספר לחברים. פשוט לא לספר מה אתם עושים שם ולא להתרברב ולהגיד את זה לכל בן אדם ברחוב.
אנונימי
חביבי אם אתה צריך לשאול את זה אתה לא תגיע לסיירת מטכ"ל
תפעיל קצת שכל
באותו הנושא: