18 תשובות
אביב!!!!!!
תציעי לה "אור"
אביב
אביב
אביב
שואל השאלה:
עידו או אביב
אנונימית
אביב חד משמעית השם הכי יפה שקיים
אביב>>>
עמית
גבריאל זה שם סקסי
עמית כי זה השם הכי יפה ששמעתי בחיים שלי אה וגם כי זהו שמי
אביב ועמית
תציע לה יהונתן
שם נדיר
ואם לא גבריאל זה שם של בנים חתיכים
אבל כבר אמרת שקוראים לו בן..
אנונימי
אני הכי אוהבת אורי
מה השם שנבחר?