7 תשובות
לא תמיד אצלי רצו 3 יחידות
בחלק מהתיכונים כן יש דרישה לחמש ובחלק יש לארבע ובחלק אין דרישה בכלל. אבל אם יש אצלך דרישה לחמש וירדת ל4 אז לא יעיפו אותך.
אצלי דורשים 5
כנראה שכן
משתנה, תבדוק בתנאי קבלה
אני חושב שכן
לא תמיד
אצלי התיכון דרשו 4
כן ואם זו מגמה אז 10 יחל