13 תשובות
לא
לא
זה כן קצתת פוגע אבל אין כל כך מה לעשות
כאילו יש כאלה שפשוט מתחברים יותר
כאילו יש כאלה שפשוט מתחברים יותר
כן קצת
אבל למה הלכת לספר לאחותך?
אבל למה הלכת לספר לאחותך?
לא נראה לי
פעם הייתי נפגעת היום לא
שואל השאלה:
סיפרתי לאחותי כי אני מרגישה שאנחנו חברות טובות שמספרות הכל אחת לשנייה
סיפרתי לאחותי כי אני מרגישה שאנחנו חברות טובות שמספרות הכל אחת לשנייה
כן
איזה כיף שיש לכך קשר כל כך טוב עם אחותך
אם את היית אחותך היית מספרת לה?
אם את היית אחותך היית מספרת לה?
שואל השאלה:
כן ברור עובדה שהלכתי לספר לה שגיליתי והיא ביאסה אותי רצח כי היא אמרה לי שהיא כבר יודעת על זה חצי שנה
כן ברור עובדה שהלכתי לספר לה שגיליתי והיא ביאסה אותי רצח כי היא אמרה לי שהיא כבר יודעת על זה חצי שנה
אבל הוא אמר לה לא לספר לאף אחד אבל זה עדיין קצת יכול להעליב. אני לא אם הייתי נעלבת
אבל זה עניין של בן דוד שלך אולי זה משהו שפשוט פחות צריך להתמקד בו ואם אתן מספרות אחת לשנייה הכל זה לא צריך להיות בקטע רע על אחרים. בן דוד שלך צריך לקבל את ההחלטות של עצמו
באותו הנושא: