11 תשובות
את הראשון
חיי חברה ורווק
להיות רווקה
אני אתחיל מלחיות באופן סביר
מעדיף חיי חברה ולהיות רווק.
שואל השאלה:
אלה שבחרו זוגיות, למה?
אנונימי
חיי זוגיות
כי זו אהבה אמיתית ולא כל מה שתעשה יתלוננו
שמי מישל
זוגיות אבל עם הבת זוג שאני איתה עכשיו:)
חיי חברה, אני לא מסוגל לתחזק זוגיות מבלי להרוס אותה במילא.