11 תשובות
את הראשון
חיי חברה ורווק
השני
להיות רווקה
אני אתחיל מלחיות באופן סביר
מעדיף חיי חברה ולהיות רווק.
שואל השאלה:
אלה שבחרו זוגיות, למה?
אלה שבחרו זוגיות, למה?
אנונימי
חיי זוגיות
כי זו אהבה אמיתית ולא כל מה שתעשה יתלוננו
כי זו אהבה אמיתית ולא כל מה שתעשה יתלוננו
שמי מישל
זוגיות אבל עם הבת זוג שאני איתה עכשיו:)
חיי חברה, אני לא מסוגל לתחזק זוגיות מבלי להרוס אותה במילא.
באותו הנושא: