8 תשובות
לא צריך חזה מחזה אם יש ירך שאלוהים יברך
אף אחד לא סימטרי ב 100 אחוז אפילו ידיים תמיד יד 1 קטנה יותר וככה זה מיתבטא לאורך הגוף לרוב
שואל השאלה:
אני יודעת שלא כולם סימטרים אבל אני גם מכוערת
אני יודעת שלא כולם סימטרים אבל אני גם מכוערת
אנונימית
זה עניין של טעם אין סיבה לחשוב ככה יש מלאות שממש יפות בעני שחורות וליפעמים הפגם זה מה שמושך תעין יופי קלאסי יכול לשעמם
שואל השאלה:
אני לא מלאה כאילו אני דיי סבבה עם הג שלי אבל אני כל הזמן מסתכלת על עצמי וכאילו בחיים שלי לא אהבתי את איל שאני נראית וכאילו איל אני מתחילה לאהוב את עצמי כי נמאס לי
אני לא מלאה כאילו אני דיי סבבה עם הג שלי אבל אני כל הזמן מסתכלת על עצמי וכאילו בחיים שלי לא אהבתי את איל שאני נראית וכאילו איל אני מתחילה לאהוב את עצמי כי נמאס לי
אנונימית
תילבשי רק מה שאת אוהבת כנל לגבי שיער פנים הכל וכל פעם תחמיאי לעצמך על משהו קטן אם זה גהות עניים ריסים שפתיים חזה תחת רגליים אוזניים לא משנה מה ולאט לאט תימצאי עוד משהו ועוד משהו ובסוף תיראי שאת תוהבי את עצמך תעשי לך שיגרה זמן מסויים ביום שאת מחמיאה לעצמך על משהו
שואל השאלה:
אני דתייה ואני הולכת עם חצאיות אז אין לי אופציה ללבוש מה שאני רוצה וחוץ מזה ממש תודה ❤
אני דתייה ואני הולכת עם חצאיות אז אין לי אופציה ללבוש מה שאני רוצה וחוץ מזה ממש תודה ❤
אנונימית
בשימחה מכווה שהשאר עזר לגבי הדתייה לא יודעת מה יותר חשוב לך זה שלך בחירה שלך ❤❤
באותו הנושא: