7 תשובות
אני חושבת כי עכשיו יש להם הרבה יותר עומס
יש חג אצל הסינים, בגלל זה המשלוחים יותר איטיים. אבל עדיין לרוב זה מגיע תוך שבוע שבועיים
עומס
פעם היתה חברת משלוחים אחרת, לכן זה היה מגיע תוך 5 ימים גם אליי.
היום יש חברה אחרת שהם עובדים איתה, וגם, ישנו העומס בהזמנות שגדל כל פעם ואת החגים שיש לסינים בתקופה של תחילת השנה.
יש מעל מיליון אנשים (ואני לא מגזימה ) שהתחילו להזמין משיין ולוקח להם עד שהם יקחו את החבילה לישראל לוקח הרבה זמן
עומסים