4 תשובות
תתלבשי רגיל זה דייט לא חתונה... ג'ינס וסווטשרט (;
הייתי ממליצה לך על שמלה ארוכה וסוודר בצבע של הג'ינס, העיקר אל תשכחי מאקססוריס קטנים ועדינים:) בהצלחה!
גינס צמוד וסריג יפה.. והולך להיות קר אז תשימי איזה קרדיגן או משהו
בהצלחה (-:
בהצלחה (-:
אנונימי
ג'ינס או טייץ, וסריג יפה:)
מגפיים או עקב אם את אוהבת
ותוסיפי אקססוריז שאת אוהבת:)
מגפיים או עקב אם את אוהבת
ותוסיפי אקססוריז שאת אוהבת:)
באותו הנושא: