24 תשובות
כמובן, לגיטימי לשמוע שירים תמיד.
בטח שלגיטימי!

שירים על הבוקר>>>>
שואל השאלה:
כןכןכן
אנונימית
מתי לא לגיטימי לשמוע שירים.
כןן לשמוע שירים בבוקר זה מושלם
כן כן כן
זה אלוהי
לגיטימי לגמרי גם אני שומעת עכשיו וכל הלילה בעצם
אני מתעוררת איזה 40 דקות לפני בשביל להקשיב למוסיקה

זה יותר מלגיטימי
שואל השאלה:
כןן הפחד שלי שיגמר לי הפלייליסט כי בא לי לשמוע גם בדרך לבית ספר
אנונימית
הכי לגיטימי
מה זה אומר "שירים על הבוקר"
רוב הזמן שאני שומע שירים זה בבוקר
אין שום דבר מוזר בלהיות נורמאלי
מצטער
אנונימי
את יכולה לשלוח את הפלייליסט?
שואל השאלה:
וואי האמת שהפלייליסט שלי מצחיק ברמות קשות עם שירים בלי קשר
אבל אני לאט לאט מוסיפה עוד שירים ועוד שירים
אנונימית
חח אני שם שירים מהרגע שאני הולך לישון כל הלילה בבוקר עד שאני הולך לתפילה וכשאני יוצא מהתפילה חוזר לאוזניות הכל טוב נשמה ובנוגע לפלייליסט אל תדאגי יש לי פלילייסט של 72 שעות עם פול שירים מצחיק שהכרתי רק 5 שירים מהפלייליסט שלך
שואל השאלה:
אני אשמח שאם יש לך שירים להמליץ תמליץ לי
אנונימית
אממ אני לא רוצה כלכך לשלוח את הפלייליסט פה אם את רוצה אני יכול לשלוח לך בפרטי
אה את על אנונימי חח לא שמתי לב אמ דווקא אהבתי את הטעם שלך פשוט רק קמתי באתי לבדוק מה קרה אם השירים וזה נפתח לי על סטיפס אז החלטי להישאר קיצור המוח לא כלכך עובד עכשיו
שואל השאלה:
חח אני אשלח לך הודעה בפרטי
אנונימית
חח סגור
מה פתאום מוזרה ,זה לגמרי בסדר גם אני לפעמים שומעת בבוקר