14 תשובות
גם וגם
באמצע
חלק
חלק!!!! עדיף באמצע אבל אם זה או זה או זה חלק
לא חלק לגמרי. ולא שעיר לגמר.
אני מעדיפה הכל חלק, אפשר להשאיר בידיים אם אתם רוצים, חשוב מאוד, בלי שיער בבית שחי בבקשה.
חלק בהרבה יותר מניסיון
לא אוהבת שעיר לגמרי אז מניחה שחלק
חלק
שיהיה קצת שעיר אבל לא מדי
חלק לגמרי....מניסיון
שיער זה סתם מיותר ומכוער
שיער זה סתם מיותר ומכוער
למה שיאהבו שעיר ....השיער מציק לא ?
חלק
לא הבנתי מה אתם עושים מגבר אישה
אישה צריכה להיות חלקה לגמרי שגבר חלק לגמרי זה נשי מדי
אני לא אומרת עכשיו שיגדל שיערות ויהיה היפסטר אבל שיהיה לו שיער משהו מינימלי לפחות
ושרלוצק אם השיער לא בכמויות הוא לא מציק
אישה צריכה להיות חלקה לגמרי שגבר חלק לגמרי זה נשי מדי
אני לא אומרת עכשיו שיגדל שיערות ויהיה היפסטר אבל שיהיה לו שיער משהו מינימלי לפחות
ושרלוצק אם השיער לא בכמויות הוא לא מציק
באותו הנושא: