14 תשובות
לא אוהבת שעיר לגמרי אז מניחה שחלק
לא חלק לגמרי. ולא שעיר לגמר.
גם וגם
באמצע
חלק
חלק!!!! עדיף באמצע אבל אם זה או זה או זה חלק
אני מעדיפה הכל חלק, אפשר להשאיר בידיים אם אתם רוצים, חשוב מאוד, בלי שיער בבית שחי בבקשה.
חלק בהרבה יותר מניסיון
שיהיה קצת שעיר אבל לא מדי
חלק לגמרי....מניסיון
שיער זה סתם מיותר ומכוער
חלק
למה שיאהבו שעיר ....השיער מציק לא ?
לא הבנתי מה אתם עושים מגבר אישה
אישה צריכה להיות חלקה לגמרי שגבר חלק לגמרי זה נשי מדי
אני לא אומרת עכשיו שיגדל שיערות ויהיה היפסטר אבל שיהיה לו שיער משהו מינימלי לפחות
ושרלוצק אם השיער לא בכמויות הוא לא מציק