17 תשובות
תמיד יש, צריך לדעת איפה לחפש
תמיד יש
אני פה
יש יש :)
כן, נאבו
יש יש תחפשי יותר טוב
שאלה טובה
יש יש
צריך לחפש
הם מתרבים
לא כולם פה מכוערים
בפעם האחרונה שבדקתי, אין לי חברה
אנונימי
יש חייב להיות אל תאבדי תקווה
יש אבל לרוב אך אחת לא טורחת להסתכל עליהם בגלל שהם אוהבות או ערסים או פאק בויס
אני אומר מהצד .
אני מכוער
אנונימי
לא כולן אוהבות ערסים תהיה בטוח^
^^ באמת לא כולן אני גרה בראשון
פשוט דוחה
אנונימית
סורי החבר שלי הוא הכי חתיך והוא תפוס
thv