8 תשובות
כרגע אין לערבים ימח שימם טילים שמסוגלים להגיע למרחק של המרכז.
זה עדיין לא בטוח, הם יכולים להגיע לכל מקום בארץ. כרגע במרכז לא נפלו ונקווה שזה גם לא יקרה.
בינתיים לא ובתקווה שגם בהמשך...
הגראדים והקסאמים שלהם לא מגיעים רחוק ממש מקסימום עד יבנה.
אנונימי
יש סיכוי, אבל קטן. מקווים לטוב.
בעז"ה לא אמור ליפלו
בינתיים הכל טוב ונקווה שככה ישאר. כל טוב.
אני מבינה את החששות, במרכז רוב הסיכויים שלא אבל עדיין תלוי איפה..
נקווה שלא