7 תשובות
בלי, רוב החנויות גם ככה קונות מפתח מebay ומוכרות לך את זה, לעשות בעצמך זה ממש קל.
עם!! לעשות לבד זה אמנם לא קשה אבל אם אתה לא מבין בזה אין בשביל מה להתעסק עם זה
זה קל ומשתלם פי מיליון אבל שתדע שמפתחות הפעלה כאלה יכולים להפסיק לעבוד לך פתאום אחרי חצי שנה או אחרי שלוש שנים וזה לא נורא כי פשוט קונים אחד חדש ב15 שקל, תקנה שבע כאלה זה לא שווה ל400 שקל של מה שמוכרים בחנויות, אני עם מפתח מאיביי עובד כבר שנתיים מעולה
בלי ותתקין בעצמך
אני התקנתי בחינם לגמרי, לא צריך לקנות, יש פריצות קלות באינטרנט
בלי ,סתם בזבזתי 300 שקל על חארטה שעולה 3 שקל
שואל השאלה:
הבעיה היא שהמחשב מגיע בלי מערכת הפעלה וצריך להוריד את זה ישר מדיסק און קי ואני יודע את התהליך אבל אין סיכוי שיתקע או משהו יהרס בזמן ההתקנה ?