7 תשובות
אהבתי אותה ברמה מסוימת
ויותר את ווי
ויותר את ווי
אני לומדת תואר לאנימציה, ובתוך התואר לומדת קולנוע וכל מה שהופך דבר לטוב... וואלה הדמות של ג'ינקס ממש מעניינת. הדמות שלה כילדה הייתה קצת מוגזמת ולא הכי טובה, אבל כבוגרת אהבתי את הדמות ממש
שואל השאלה:
כנל
אבל עדיין גם כנערה הרגיש לי מוגזם מדי
כנל
אבל עדיין גם כנערה הרגיש לי מוגזם מדי
אנונימית
אהבתי יותר את ווי, משמעותית יותר מאת ג'ינקס (למרות שגם היא דמות ממש טובה)
אהבתי יותר את ווי, וגם אני לא אהבתי את ג'ינקס
גם אני לא אהבתי כל כך את ג'ינקס, אני מעדיפה את ווי
קשה לי לבחור אבל
האנימציה
לא ראיתי דבר שכזה בחיי
וראיתי הרבה אנימציות
יצרתי אנימציות הכל
אבל זה רמה אחרת
האנימציה
לא ראיתי דבר שכזה בחיי
וראיתי הרבה אנימציות
יצרתי אנימציות הכל
אבל זה רמה אחרת