9 תשובות
בטח. אפשר לחלות שוב
כן, לצערי הקורונה לא הוגנת, יש מחוסנים שידבקו פעמיים לא מחוסנים שלא ידבקו בכלל ושילוה
כן.
שואל השאלה:
אולי זה קשור לעובדה שאני גם בסיכון?
אולי זה קשור לעובדה שאני גם בסיכון?
אנונימית
יש מצב, שהמערכת החיסונית שלך יותר חלשה
כן
כן. זה זן שונה
ובלי קשר, אפשר גם לחלות בדלתא פעמיים / באומיקרון פעמיים.
ובלי קשר, אפשר גם לחלות בדלתא פעמיים / באומיקרון פעמיים.
כן
כן
באותו הנושא: