21 תשובות
אנדרואיד
אחלה טלפון
אחלה טלפון
אנונימית
אייפון es או se לא סגורה על זה והוא מעולה
אייפון 11
כן
כן
נוקיה
לא מרוצה בכלל
לא מרוצה בכלל
אייפון xr וכן
שואל השאלה:
נוקיה? וואו חחח כאילו מהמקשים האלה? יפה!
נוקיה? וואו חחח כאילו מהמקשים האלה? יפה!
אנונימית
אייפון 12 פרו מקס, וברור אחלה טלפון
אנונימית
^^ כן כן
טלפון סיוט
טלפון סיוט
שואל השאלה:
דווקא הסוללה שלו הייתה נשמרת להכין הרבה זמן והטלפון לא היה נשבר חח
והאמת שיש מלא טלפונים שהם מקשים והם ממש יפים
דווקא הסוללה שלו הייתה נשמרת להכין הרבה זמן והטלפון לא היה נשבר חח
והאמת שיש מלא טלפונים שהם מקשים והם ממש יפים
אנונימית
^ אזהו ששלי לא ככה
הם כן נשמרים למליארד שנה
אבל הסוללה תוך שניה נגמרת לי
הם כן נשמרים למליארד שנה
אבל הסוללה תוך שניה נגמרת לי
שואל השאלה:
חחח כן זה גם
חחח כן זה גם
אנונימית
יש לי +1 (חברת בת של שיאומי, אם אני לא טועה) ואני מרוצה מכך.
אייפון 11, כן.
samsung a31 וכן מאוד
אייפון 11, מאוד
13 ופרו וכן מרוצה
שיאומי mi8
כן, עובד מעולה למרות כל מה שהוא עבר
כן, עובד מעולה למרות כל מה שהוא עבר
גלקסי a8 ואני מרוצה מאוד
שיאומי a6 לא מרוצה בכלל
galaxy s10, ובאופן כללי כן הוא אחלה חוץ מהסוללה שלו שנגמרת כבר יחסית מהר. אבל סך הכל כן חח
רילמי שבע פרו
טלפון מעולה חוץ מכמה חריקות קטנות
טלפון מעולה חוץ מכמה חריקות קטנות
באותו הנושא: