9 תשובות
נדיר
נדיר וואו
יש לך קצב טוב
יש מקום לשיפור, אבל זו התחלה ממש ממש יפה.

רק לשם הפרוטוקול, אני לא יודע לנגן ככה ;)
עצוב;((
נדירר
וואו מהמם
נחמד מאוד