אבא שלי קנה השבוע טלפון חדש ויש לי בעיות עם הטלפון שלי לאחרונה ואני ממש מתלבטת אם להחליף לקודם שלו יש לי אייפון xs, והטלפון הקודם שלו זה אייפון x (טיפה טיפה פחות טוב) אני רוצה להחליף לטלפון שלו כי לי אין אחסון. יש לי 64 גיגה וזה ממשש לא מספיק לי, ולטלפון שלו יש 256, זה המון. בנוסף, הסוללה שלי ממש נהרסה (78 בריאות סוללה) ושלו ממש כמו חדשה (96 בריאות סוללה), וזה יכול לחסוך לי את הכסף של להחליף סוללה אבל הסיבה שאני לא רוצה להחליף זה כי הטלפון שלי זה הדבר הראשון היקר שקניתי לעצמי בכסף שלי, וזה משהו שאין לי תחליף אחר אליו, אבל אם אני אחליף לטלפון הקודם של אבא שלי זה פשוט יפתור לי ככ הרבה בעיות