11 תשובות
גם את/ה
אנונימית
אז עשיתי את שלי
"באסה"
"זה הדדי, בכל מקרה.."
"תנחומיי"
"זה התפקיד שלי"
לא יודעת אני לא טובה בשיט הזה
אה יופי שיעורי הנגינה שלי על העצבים משתפרים
עשיתי את שלי
תתפוצצי
"כבר יותר טוב לי"
לפחות אני יודעת לעצבן..." משהו כזה נראלי
כמו שרציתי
אנונימית