11 תשובות
גם את/ה
אנונימית
אז עשיתי את שלי
"באסה"
"זה הדדי, בכל מקרה.."
"תנחומיי"
"זה התפקיד שלי"
לא יודעת אני לא טובה בשיט הזה
"זה הדדי, בכל מקרה.."
"תנחומיי"
"זה התפקיד שלי"
לא יודעת אני לא טובה בשיט הזה
אה יופי שיעורי הנגינה שלי על העצבים משתפרים
עשיתי את שלי
את יותר
תתפוצצי
"כבר יותר טוב לי"
לפחות אני יודעת לעצבן..." משהו כזה נראלי
אני יודע/ת
כמו שרציתי
אנונימית
באותו הנושא: