6 תשובות
לבד עם אוזניות
לבד, הליכה זה דבר שאמור להיות מרגיע וכיף ואם תעשי את זה עם מישהי שאת לא סובלת את סתם תעני את עצמך
לבד קל
לבד בדד
לבד